Опис послуги

Код
00-10
Назва
Присвоєння поштової адреси об’єкту нерухомого майна в зв’язку з його об’єднанням або поділом
Строк надання
20 днів
Платність послуги
безоплатно
Інформаційна картка

Необхідні документи

До заяви про присвоєння поштової адреси об’єкту нерухомого майна в зв’язку з його об’єднанням або поділом додаються такі документи:

1) для фізичної особи – копія паспорта, ідентифікаційного коду;

2) для юридичної особи та фізичної особи-підприємця – копія витягу або виписки з Єдиного державного реєстру;

3) копія документа, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна до його об’єднання, поділу або виділення частки, а в разі реконструкції об’єктів - також засвідчена в установленому порядку копія документу, про готовність об’єкта до експлуатації;

4) копія договору про поділ спільного майна, договір про виділ у натурі частки із спільного майна або відповідне рішення суду – у разі, якщо об’єкт перебуває у спільній (часткова, сумісна на будинки та квартири) власності;

5) копія технічного паспортf об’єкта нерухомого майна до поділу;

6) копія технічного паспортf на новостворений об’єкт нерухомого майна на житлові/нежитлові приміщення після поділу;

7) копія документа, що засвідчує повноваження представника – у разі подання документів представником;

8) інформаційна довідка з реєстру речових прав на нерухоме майно про те, що за необхідною адресою не зареєстроване нерухоме майно.

9) копія Звіту про проведення технічного обстеження об’єкту нерухомого майна в зв’язку з його об’єднанням або поділом.

Для визначення можливості присвоєння поштової адреси об’єкту нерухомого майна та зміни поштової адреси земельній ділянці відділ має право запросити інші документи (проектну документацію об’єкта будівництва, ситуаційний план (схему) щодо місцезнаходження об’єкта нерухомого майна та інше).

Бланки заяв

ЕЛЕКТРОННА ЧЕРГА
Сервіс, що надає змогу забронювати дату та час прийому в офісі ЦНАП