Опис послуги

Код
00-09
Назва
Присвоєння або зміна адреси об’єкту нерухомого майна в зв’язку з оформленням спадкової справи
Строк надання
20 днів
Платність послуги
безоплатно
Інформаційна картка

Необхідні документи

До заяви про присвоєння або зміна адреси об’єкту нерухомого майна в зв’язку з оформленням спадкової справи додаються такі документи:

1) для фізичної особи - спадкоємця (-ів) – копія паспорта, ідентифікаційного коду спадкоємця (-ів);

2) для юридичної особи та фізичної особи- підприємця (спадкоємців) – копія витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (далі - Єдиний державний реєстр);

3) копія документа, що засвідчує повноваження представника – у разі подання документів представником.

4) копія правовстановлюючого документа, який підтверджує право власності спадкодавця на об’єкт нерухомого майна;

5) копія технічного паспорта об’єкта нерухомого майна спадкодавця;

6) копія довідки з КП «КМБТІ» (у разі реєстрації нерухомого майна до 01.01.2013 року);

7) копія Витягу про реєстрацію в Спадковому реєстрі


8) інформаційна довідка з реєстру речових прав на нерухоме майно про те, що за даною адресою зареєстроване нерухоме майно інших громадян (у разі дублювання адрес);

9) інформаційна довідка з реєстру речових прав на нерухоме майно ( про те, що за необхідною адресою не зареєстроване нерухоме майно).

Для визначення можливості присвоєння поштової адреси об’єкту нерухомого майна та зміни поштової адреси земельній ділянці відділ має право запросити інші документи (проектну документацію об’єкта будівництва, ситуаційний план (схему) щодо місцезнаходження об’єкта нерухомого майна та інше).

Бланки заяв

ЕЛЕКТРОННА ЧЕРГА
Сервіс, що надає змогу забронювати дату та час прийому в офісі ЦНАП