Опис послуги

Код
00-08
Назва
Присвоєння або зміна адреси об’єкту нерухомого майна в зв’язку з упорядкуванням нумерації
Строк надання
30 днів
Платність послуги
безоплатно
Інформаційна картка

Необхідні документи

До заяви про присвоєння або зміна адреси об’єкту нерухомого майна в зв’язку з упорядкуванням нумерації додаються такі документи:

1) для фізичної особи – копія паспорта, ідентифікаційного коду;

2) для юридичної особи та фізичної особи- підприємця – копія витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (далі - Єдиний державний реєстр);

3) копія документа, що посвідчує право власності/користування земельною ділянкою (окрім квартир);

4) копія правовстановлюючого документа, який підтверджує право власності замовника на об’єкт нерухомого майна (окрім новозбудованих об’єктів);

5) копія документа, що засвідчує готовність об’єкта до експлуатації (для новозбудованих об’єктів);

6) копія технічного паспорта об’єкта нерухомого майна;

7) копія документа, що засвідчує повноваження представника – у разі подання документів представником.

Для визначення можливості присвоєння поштової адреси об’єкту нерухомого майна або зміни поштової адреси відділ має право запросити інші документи (проектну документацію об’єкта будівництва, ситуаційний план (схему) щодо місцезнаходження об’єкта нерухомого майна та інше).

Бланки заяв

ЕЛЕКТРОННА ЧЕРГА
Сервіс, що надає змогу забронювати дату та час прийому в офісі ЦНАП