1. Заява.
2. Документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України (у тому числі може пред’являтися е-документи, отримані за допомогою застосунку «Дія»).
Інформаційне повідомлення повинне містити такі дані:
- прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) особи;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків особи або серію (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконаннявідмовилисявідприйняття реєстраційногономераобліковоїкарткиплатникаподатківта повідомилипроцевідповідномудержавномуоргануімають відміткувпаспорті), унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності);
- контактні дані особи (номер телефону, адреса електронної пошти);
- відомості про нерухоме майно: тип нерухомого майна; загальну площу нерухомого майна. У разі відсутності точної інформації щодо загальної площі нерухомого майна зазначається орієнтовна площа; адресу (місцезнаходження) нерухомого майна; інформацію про те, що нерухоме майно є об’єктом культурної спадщини (у разі потреби); інші технічні характеристики нерухомого майна (за наявності); форму власності нерухомого майна; наявність/відсутність статусу пам’ятки культурної спадщини;
- відомості про кількість осіб, що проживали в нерухомому майні;
- відомості про пошкодження або знищення нерухомого майна (дата та орієнтовний час настання події, опис пошкодження, зокрема площа пошкодженого нерухомого майна).
Заявник несе відповідальність за достовірність наданих в інформаційному повідомленні даних.