До заяви про надання акта обстеження земельної ділянки на предмет демонтованого нерухомого майна (будинку, будівель, споруд) з метою припинення права власності на демонтований об’єкт, додаються такі документи:
1) копія паспорта громадянина України або ID-картка заявника, ідентифікаційного коду;
2) для юридичної особи та фізичної особи- підприємця – копія витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (далі - Єдиний державний реєстр);
3) копія документа, що посвідчує право власності або користування земельною ділянкою;
4) копія правовстановлюючого документа, що засвідчує право власності замовника на демонтоване нерухоме майно (будинку, будівель, споруд);
5) копія технічного паспорту об’єкта нерухомого майна;
6) копія документа, що засвідчує повноваження представника – у разі подання документів представником.